.....................................

.....................................

reede, 21. mai 2021

 „Üks laps kunagi küsis minu käest, kas on raske kirjanikuks hakata. Ma ütlesin, et kirjanikuks ei saagi hakata, kirjanikuks kujunetakse. Mina olen kujunenud. Mul helises kogu aeg üks helin rinna sees.“ 

Täna tähistab oma 95. juubelit armastatud kirjanik Ira Lember.

Ira Lember on tõenäoliselt Eesti vanim kirjanik, kes on veel loominguliselt aktiivne. Umbes kuu aega tagasi ilmus ta sulest romaan „Teine viiul“.

Ira Lember alustas oma kirjanikukarjääri küll lastekirjanikuna, olles kirjutanud lastele üle 40 raamatu, kuid viimastel aastakümnetel on ta kirjutanud üle 20 romaani täiskasvanutele. Aga lisaks on ta sõnade autoriks paljudele ülipopulaarsetele lauludele, mille hulka kuulub näiteks ka „Koolikell“.

PALJU, PALJU ÕNNE JA TERVIST!

Rohkem saad kirjaniku kohta teada siit







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar